Connect with us

Bună, ce dorești să cauți ?

Foto Video Nunta 2025
answear.ro

Administrație

Tarife și program nou! Muzeul de Istorie va putea fi vizitat la fiecare sfârşit de săptămână

Muzeul de Istorie, Etnografie și Artă Plastică Lugoj a înaintat Primăriei un referat pentru aprobarea unui proiect de hotărâre prin care își dorește modificarea regulamentului de organizare și funcționare.
Din documentul instituției rezultă ca elemente de noutate schimbarea programului de lucru al Muzeului de Istorie, Etnografie și Artă Plastică, dar și stabilirea tarifelor biletelor de vizitare.

În zilele de luni și marți, muzeul va fi închis pentru public, însă va putea fi vizitat de miercuri până duminică, între orele 10-18. Potrivit reprezentanților muzeului, programul ”este menit a crea, pentru vizitatori, posibilitatea de a veni la muzeu și în perioada weekend-ului, în ideea unei mai bune promovări a circuitelor expoziționale de istorie locală, etnografie și artă plastică, prin creșterea numărului de vizitatori, iar acest demers va contribui la sporirea prestigiului și a imaginii pozitive a orașului pe plan național și international”.

Cei care vor trece pragul instituției vor plăti un bilet de 10 lei pentru adulți. Pensionarii vor avea de achitat doar cinci lei, iar elevii claselor V-XII și studenții doar 2,5 lei. Beneficiază de gratuitate copiii preşcolari și elevii claselor primare, cadrele didactice care însoțesc grupuri organizate, delegaţiile oficiale şi cele cu caracter cultural, angajaţii reţelei muzeale, ai Ministerului Culturii şi ai serviciilor deconcentrate ale Ministerului Culturii, ai Institutului Naţional al Patrimoniului (INP), ai Centrului Național al Cinematografiei (CNC), ai Admi­nis­trației Fondului Cultural Național (AFCN), ai Institutului Național pentru Cercetare și Formare Culturală (INCFC), membrii ICOM, ICOMOS, UNESCO, cercetători știin­ți­fici, veteranii, persoanele cu di­za­bilități, precum și înso­ți­torii a acestora și ghizii de turism acredidați. Documentaţia aferentă proiectului de act normativ poate fi consultată pe pagina de internet a Primăriei, secțiunea ”Transparență decizională”, la linkul primarialugoj.ro și la sediul instituţiei din Lugoj, Piața Victoriei, nr. 4.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 07 februarie ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: contact@primarialugoj.ro; prin poştă, la adresa Primăria Municipiului Lugoj, Piața Victoriei, nr. 4, Lugoj, jud. Timiș sau la sediul instituţiei, la Serviciul relații cu cetățenii și mass-media, în zilele de luni-joi între orele 8-16.30 și vineri între orele 8-14.

sursa: redesteptarea.ro

Adaugă un coment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă recomandăm

Administrație

Primăria Lugoj, prin Serviciul Spații Verzi, organizează, în perioada 17-28 martie, tradiționala curățenie de primăvară. Cetățenii sunt rugați să contribuie la această acțiune, prin...

Administrație

În cadrul unei conferințe de presă susținute de primarul Călin Dobra a revenit asupra subiectului numărul unu din aceste zile, și anume proiectul noului...

Știri

Veniturile totale ale municipiului Lugoj pe anul 2025 se vor ridica la suma de 457,6 milioane de lei, din care 137,2 milioane sunt alocate...

Administrație

Alfred Simonis, președinte al Consiliului Județean Timiș și președinte al PSD Timiș, a anunțat că bugetul județului Timiș a fost finalizat. ”Bugetul județului Timiș...