Primarul Municipiului Lugoj;
În conformitate cu art. 133 alin. (2) lit. a), art. 134 alin. (1) lit. a) și alin. (4), art. 155 alin. (1) lit. b) și alin. (3) lit. b) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Potrivit art. 134 alin. (4) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: „În caz de forţă majoră şi/sau de maximă urgenţă pentru rezolvarea intereselor locuitorilor comunei, ai oraşului sau ai municipiului/subdiviziunii administrativ-teritoriale ori în alte situaţii stabilite de regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local, convocarea acestuia pentru şedinţa extraordinară, prin excepţie de la prevederile alin. (3) lit. b), se face de îndată”.
Urgența convocării de îndată a ședinței Consiliului Local al Municipiului Lugoj este generată de termenul de depunere a proiectului, respectiv 22.09.2025, pentru obținerea unei finanțări privind obiectivul de investiție „REGENERARE URBANĂ ZONA STRĂZII ANDREI MOCIONI (TRONSON 2) ȘI CARTIERUL I.C. DRĂGAN”, prin Programul Regional Vest 2021-2027 – Revitalizare și regenerare urbană, la a cărei depunere sunt necesare studiul de delimitare a zonelor de regenerare urbană și Planurile de revitalizare și regenerare urbană – Strada A. Mocioni și Cartier I. C. Drăgan.
În temeiul art. 196 alin. (1) lit. b) și art. 243 alin. (1) lit. a) din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
D I S P U N E :
Art.1. – (1) Consiliul Local al Municipiului Lugoj se convoacă în şedinţă extraordinară pentru data de 19.09.2025, ora 1000, în „sala de protocol” a Primăriei Municipiului Lugoj, Piața Victoriei nr. 4.
(2) Consilierii locali care nu pot participa fizic la lucrările ședinței, au posibilitatea să participe prin mijloace electronice, prin platforma online de videoconferință.
Art.2. – (1) Proiectul ordinii de zi, cu indicarea comisiei de specialitate căreia i-a fost transmis spre avizare proiectul de hotărâre, este prevăzut în Anexa care face parte integrantă din prezenta dispoziție.
(2) Materialul înscris în proiectul ordinii de zi este transmis consilierilor locali, în format electronic.
Art.3. – Membrii Consiliului Local al Municipiului Lugoj sunt invitați să formuleze și să depună amendamente asupra proiectului de hotărâre.
Art.4. – Prezenta dispoziţie se comunică:
- Instituţiei Prefectului, Judeţul Timiş;
- Direcţiei juridice;
- Direcției investiții, finanțări;
- Serviciului finanțări și implementare alte programe;
- Membrilor Consiliului Local al Municipiului Lugoj;
Cetăţenilor municipiului Lugoj, prin afişare și publicare.
